مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 09:302023-10-18اجتماعي

افزایش 7 برابری شرکت کنندگان خراسان شمالی در جشنواره باران وحی


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از افزایش 7 برابری شرکت کنندگان خراسان شمالی در جشنواره قرآنی باران وحی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه جشنواره باران وحی با رویکرد قرآنی و با هدف شناسایی، توانمندسازی و بهسازی قرآنی و هنری مددجویان تحت حمایت و ارتقای دانش قرآنی جامعه هدف برگزار می شود، اظهارکرد: سال گذشته 750 نفر در این مسابقات شرکت کردند که امسال این مهم از رشد 7 برابری برخوردار بوده است.

  وی گفت: امسال در این جشنواره پنج هزار و 490 نفر شرکت کردند که آثار بارگذاری شده شرکت کنندگان همزمان توسط داور ها مورد ارزیابی قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه جشنواره قرآنی باران وحی در سه بخش آوایی، مفاهیم و هنری در سه رده سنی زیر 12 سال، 12 تا 16 سال و بالای 16 سال به تفکیک جنسیتی برگزار می شود، افزود: بخش آوایی این جشنواره در رشته های تحقیق، ترتیل، حفظ عمومی، حفظ تخصصی، صحیح خوانی، اذان، صحت قرائت نماز، دعاخوانی و مداحی است.

وی با اشاره به اینکه بخش مفاهیم شامل رشته های فهم قرآن، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه خواهد بود همچنین در بخش هنری شامل رشته های نقاشی، خوشنویسی و قصه گویی است، گفت: این جشنواره در دو مرحله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 7 برابری شرکت کنندگان خراسان شمالی در جشنواره باران وحی

افزایش 7 برابری شرکت کنندگان خراسان شمالی در جشنواره باران وحی