مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 13:352023-09-27اقتصادي

600 میلیارد تومان جبران خسارت توسط صندوق بیمه محصولات کشاورزی پرداخت شد


معاون توسعه بیمه صندوق بیمه کشاورزی گفت: 600 میلیارد تومان به عنوان خسارت از بابت بیمه محصولات کشاورزی امسال به کشاورزان کشور پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، قدرت الله نوری در نشست خبری با بیان اهمیت بیمه محصولات کشاورزی افزود: 600 میلیارد تومان به عنوان خسارت از بابت بیمه محصولات کشاورزی امسال به کشاورزان کشور پرداخت شد.

معاون توسعه بیمه صندوق بیمه کشاورزی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس که کل خسارتی که باید برای سال زراعی 1402-1401 به کشاورزان پرداخت شود چقدر بود، گفت: برآورد ما این است که کلا 5 هزار میلیارد تومان به کشاورزان کشور به عنوان خسارت پرداخت شود.

وی در پاسخ به اینکه چه زمانی بقیه پول خسارت ها پرداخت می شود گفت: باید برآوردها و ارزیابی های دقیق از میزان خسارت داشته باشیم که پس از کسب اعتبار از دولت، کل خسارت کشاورزان پرداخت می شود.

وی افزود: صندوق بیمه کشاورزی مجهز به سیستم های دقیق ماهواره ای و تکنیک های روز دنیاست که دقیقا خسارت ها را بررسی و ارزیابی می کند.

به گفته این مسؤول، سال گذشته کل زمین های دیم و آبی گندم با 90 درصد صحت و دقت ارزیابی شد و این کار در سال جاری هم ادامه خواهد یافت.

معاون توسعه بیمه صندوق بیمه کشاورزی تأکید کرد که در سال 1401-1400، 5.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

600 میلیارد تومان جبران خسارت توسط صندوق بیمه محصولات کشاورزی پرداخت شد

600 میلیارد تومان جبران خسارت توسط صندوق بیمه محصولات کشاورزی پرداخت شد