مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 13:202023-09-26اجتماعي

خودروها و موتورسیکلت های رسوبی استان مرکزی به مزایده گذاشته می شوند


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی با بیان اینکه مالکان خودروها و موتورسیکلت هایی که در پارکینگ هستند برای استرداد مال خود مراجعه کنند، - ایسنا/مرکزی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی با بیان اینکه مالکان خودروها و موتورسیکلت هایی که در پارکینگ هستند برای استرداد مال خود مراجعه کنند، گفت: خودروها و موتورسیکلت های رسوبی قطعا به مزایده گذاشته خواهند شد.

سرهنگ سیدعلی حسینی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: خودروهای فاقد پلاک مطابق ماده 2 آیین نامه راهنمایی رانندگی به پارکینگ منتقل می شوند، لذا خودروها و موتورسیکلت و ماشین آلات کشاورزی و ماشین آلات راهسازی شماره گذاری شده باشند.

وی افزود: دستکاری عمدی پلاک وسایل نقلیه نیز از مواردی است که جرم محسوب شده و 6 ماه تا یکسال حبس دارد، همچنین تخلفات حادثه ساز، داشتن جریمه رانندگی بیش از یک میلیون تومان(البته تا 3 میلیون تومان ارفاق دارد)، دستورات مقامات قضایی دال بر توقیف و موارد مربوط به طرح عفاف و حجاب از مواردی است که منجر به توقیف خودرو خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی بیان کرد: صدور پلاک اشتباه برای خودرو، حمل موادمخدر یا کالای قاچاق، ایجاد آلودگی زیست محیطی و خودروهایی که دچار تصادف جرحی یا فوتی می شوند نیز شامل توقیف می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروها و موتورسیکلت های رسوبی استان مرکزی به مزایده گذاشته می شوند

خودروها و موتورسیکلت های رسوبی استان مرکزی به مزایده گذاشته می شوند