مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 13:052023-10-21سياسي

مهلت ارسال مقاله به اولین همایش علمی هیأت تا نیمه آبان ماه تمدید شد


دبیر علمی نخستین همایش علمی هیأت و آیین های مذهبی گفت: این همایش بهمن ماه برگزار خواهد شد و علاقه مندان تا نیمه آبان ماه فرصت دارند تا چکیده مقالات خود را ارسال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، نشست خبری نخستین همایش علمی هیأت و آیین های مذهبی پیش از ظهر امروز شنبه 29مهرماه با حضور محمدحسین رجبی دوانی دبیر علمی، سیدابوالحسن حسینی دبیر اجرایی و محمدرضا سنگری عضو هیأت علمی این همایش برگزار شد.

هیأت ها فتنه 88 را جمع کردند محمدحسن رجبی دوانی در ابتدای این نشست با بیان اینکه هیأت یک امر بزرگ تمدنی، اسلامی و شیعی است، اظهار کرد: هیأت ها از بدو شکل گیری دارای ارزش های فراوان و کارکردهای ارزشمندی بودند که باعث تقویت ایمان، حس نوع دوستی و رسیدگی به هم نوع، آگاهی بخشی به مخاطبان هیأت در مسائل معرفتی و ایجاد شور دینی و همچنین مسائل انسانی و موارد گوناگون دیگر بوده است.

وی با بیان اینکه در فتنه 88 همین هیأت ها آتش فتنه را خاموش کردند، گفت: فراخوان این همایش ابتدای مهرماه اعلام شد و علاقه مندان می توانند تا نیمه آبان ماه چکیده مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال و تا نیمه آذر هم چکیده مقالات بررسی و پس از ارزیابی، مقالات برگزیده انتخاب خواهند شد و در بهمن ماه اختتامیه این همایش برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال مقاله به اولین همایش علمی هیأت تا نیمه آبان ماه تمدید شد

مهلت ارسال مقاله به اولین همایش علمی هیأت تا نیمه آبان ماه تمدید شد