مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 11:102023-09-28سياسي

ملاحظات ایمنی در فضای کسب و کار با حساسیت پیگیری شود


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: لازم است بطور جد ملاحظات ایمنی را با حساسیت مضاعف و با امنیت فضای کسب و کار و کاهش عوامل تهدیدزا رصد و پیگیری شود تا نیروی انسانی با سلامت کامل در محیط کار مشغول بکار باشد.

- ایسنا/لرستان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: لازم است بطور جد ملاحظات ایمنی را با حساسیت مضاعف و با امنیت فضای کسب و کار و کاهش عوامل تهدیدزا رصد و پیگیری شود تا نیروی انسانی با سلامت کامل در محیط کار مشغول بکار باشد.

سید فرهاد ناصری نیا در حاشیه مانور ایمنی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن هفتم مهرماه روز ملی آتش نشانی و ایمنی مانور ایمنی و بازرسی از کارگاه های پرخطر لرستان همزمان با سراسر کشور برگزار و مواردی در خصوص حفاظت فنی و بهداشت کار واحدهای تولیدی، اقتصادی و کارگاهی مورد بررسی قرار گرفتند.

وی افزود: همکاران حوزه بازرسی کار در این برنامه به منظور بازدید از طرح های ساختمانی با هماهنگی شهرداری استان و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان، به انجام بازرسی از کارگاه های پرخطر پرداختند.

ناصری نیا گفت: اعضای کمیته های حفاظت فنی و بهداشت کار واحدهای اقتصادی و تولیدی نیز با حضور در این مانور با شناسایی نواقص غیر ایمن، اقدامات مربوط به رفع نواقص احتمالی را انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاحظات ایمنی در فضای کسب و کار با حساسیت پیگیری شود

ملاحظات ایمنی در فضای کسب و کار با حساسیت پیگیری شود