مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 11:152023-09-30سياسي

تصویب برش استانی سند نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان


امام جمعه اهواز از تصویب برش استانی سند نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان خبر داد.

- نماینده ولی فقیه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان خبر داد تصویب برش استانی سند نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان ایسنا/خوزستان امام جمعه اهواز از تصویب برش استانی سند نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان خبر داد.

سیمحمدالنبی موسوی فرد امروز هشتم مهرماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی خوزستان در اهواز، با بیان این که تعلیم و تربیت در اسلام بسیار مهم است، اظهارکرد: در تعلیم و تربیت ابتدا خانواده و سپس مراکز آموزشی نقش بسیار مهمی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ابراز امیدواری کرد: در سال جاری در 2 کانونی که فرزندان ما در آن رشد و تعالی پیدا می کنند باید بتوانیم زمینه های خوبی برای تعلیم و تربیت در محیط خانواده و همچنین آموزش و پرورش ایجاد کنیم.

همچنین عبدالله افرازه شهاوند معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با بیان این که پنج مساله به عنوان اولویت های اصلی استان در برش استانی سند نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان تدوین شد، گفت: تا برای تمام دستگاه های حوزه فرهنگ، نقشه راه و الگو باشد.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین موضوعاتی که در جلسه شورای فرهنگ عمومی در مورد آن صحبت شد موضوع تصویب نهایی سند برش استانی بود که نقشه مهندسی ـ فرهنگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب برش استانی سند نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان

تصویب برش استانی سند نقشه مهندسی فرهنگی خوزستان