مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 02:102023-10-19بين الملل

روایت تحصن 2 روزه جمعی از دانش آموزان مقابل سازمان ملل


هوا سرد شده است اما این دانش آموزان مصمم تر شده اند چرا که هدف بزرگی دارند؛ به چشم هایشان که نگاه بیندازی، متوجه خواهی شد که چقدر از جنایات صهیونیست ها در انفجار بیمارستان غزه و در حق مردم فلسطین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حدود 20 دانش آموز تهرانی درپی جنایات عظیم و ظالمانه رژیم صهیونیستی علیه کودکان و مردمان بی دفاع و مظلوم غزه، دو روز است که در مقابل دفتر سازمان ملل متحد در تهران تحصن کرده اند.

هوا سرد شده است اما این دانش آموزان مصمم تر شده اند چرا که هدف مهمی دارند؛ تعدادشان زیاد نیست اما برای آرمان بزرگی آمده اند.

به چشم های شان که نگاهی بیندازی، متوجه خواهی شد که چقدر از جنایات صهیونیست ها در انفجار بیمارستان غزه و در حق مردم فلسطین، غمگین و عصبانی هستند.

* دانش آموزان به سکوت مجامع بین المللی معترض هستند آنها آمده اند بگویند که نسبت به کودکان و نوجوانان مظلوم فلسطین بی توجه نیستند، کنارشان ایستاده اند و به سکوت مجامع بین المللی معترض هستند.

حجت الاسلام قائمی مسؤول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شهرتهران می گوید: خیلی به ما بر می خورد اتفاقات بین بزرگی و جنایات به این هولناکی اتفاق می افتد و ما نتوانیم کاری انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت تحصن 2 روزه جمعی از دانش آموزان مقابل سازمان ملل

روایت تحصن 2 روزه جمعی از دانش آموزان مقابل سازمان ملل