مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 14:452023-10-14بين الملل

دیپلمات اروپایی: بهای سنگینی را در جهان جنوب به دلیل جنگ با غزه می پردازیم


دیپلمات های اروپایی از توجه کمرنگ رژیم صهیونیستی و اولویت ندادن به زندگی صهیونیست های اسیر در نوار غزه ابراز تعجب کردند.

- دیپلمات های اروپایی از توجه کمرنگ رژیم صهیونیستی و اولویت ندادن به زندگی صهیونیست های اسیر در نوار غزه ابراز تعجب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه فایننشال تایمز به نقل از یک دیپلمات اروپایی نوشت، در سایه تجاوزات وحشیانه علیه اهالی نوار غزه ممکن است شاهد پاکسازی قومی گسترده در غزه باشیم.

این روزنامه به نقل از یک مسؤول دیگر در بروکسل نوشت، اتحادیه اروپا باید به درخواست های آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل مبنی بر الزام اسراییل به احترام به قوانین بین المللی پایبند باشد.

در همین رابطه یکی از مسؤولان در اتحادیه گفت: نگرانی ما این است که به دلیل این درگیری، بهای سنگینی در جهان جنوب خواهیم پرداخت.

وی افزود: کشورهای غربی چندان اطمینان ندارند که اسراییل به درخواست ها برای خویشتنداری گوش کند.

روزنامه پالتیکوی آمریکا پیش از این نوشت، به نظر می رسد چین صرف نظر از ضرباتی که به دلیل ملایمت با حماس از غرب خواهد خورد، تصمیم گرفته است که مسیر حضور جهانی بیشتر از فلسطین بگذرد.

این روزنامه نوشت، این انفجار اخیر در خاورمیانه به قدرت رو به رشد آسیا فرصتی می دهد که به کشورهای جهان جنوب یک چشم انداز جایگزین رهبری جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلمات اروپایی: بهای سنگینی را در جهان جنوب به دلیل جنگ با غزه می پردازیم

دیپلمات اروپایی: بهای سنگینی را در جهان جنوب به دلیل جنگ با غزه می پردازیم