مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 11:132023-10-05سياسي

سوتفاهم های سیاسی بین کشورها نباید خللی در گردشگری داشته باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، عزت الله ضرغامی در پنجمین نشست وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو که در نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی برگزار شد، اظهار کرد: در مقاطع مختلفی در طی سال شاهد رخ داد برخی سوءتفاهم های سیاسی بین کشورها هستیم و این موضوع نباید در گردشگری کشورها خللی و وقفه ای ایجاد کند و باتوجه به جمعیت بیش از 500 میلیون نفری کشورهای عضو اکو، این کشورها  در این زمینه باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: از مسئولین ارشد سازمان همکاری های اکو درخواست داریم که عدم ایجاد خلل در صنعت گردشگری کشورها در زمان وقوع سوءتفاهم های سیاسی را به شکل ویژه و  جدی مورد بررسی قرار داده و امیدواریم که این موضوع عملیاتی و اجرایی شود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در جمهوری اسلامی ایران جلسات و اقدامی در دستور کار است تا تسهیل در روادید بین کشورهای عضو اکو انجام شده و در آینده نزدیک شاهد لغو روادید خواهیم بود .

ضرغامی تصریح کرد: امروز محیط زیست جهان در خطر جدی است، باید کشورهایی که سالیان طولانی کشور خود را با گازهای گلخانه ای اداره کردند توسط کشورهای عضو اکو که حامی واقعی گردشگری سبز هستند مورد خطاب جدی قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوتفاهم های سیاسی بین کشورها نباید خللی در گردشگری داشته باشد

سوتفاهم های سیاسی بین کشورها نباید خللی در گردشگری داشته باشد