مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 14:052023-09-25اقتصادي

ثبت بیش از 19 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی زنجان در شش ماهه نخست سال


رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان از ثبت 19 میلیون و 131 هزار و 70 تردد در محورهای مواصلاتی این استان طی 6 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

- ایسنا/زنجان رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان از ثبت 19 میلیون و 131 هزار و 70 تردد در محورهای مواصلاتی این استان طی 6 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

محمد محمدی، ظهر امروز (3 مهرماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طی 6 ماهه نخست سال جاری 19 میلیون و 131 هزار و 70 تردد در محورهای مواصلاتی این استان ثبت شده که این میزان، رشد 5 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

وی افزود: این میزان تردد توسط 18 دستگاه ترددشمار نصب شده در ورودی و خروجی های فعال استان به ثبت رسیده است که پرترددترین محورهای استان طی این مدت، آزادراه زنجان - قزوین و زنجان - تبریز بوده است.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان به اهمیت سیستم های حمل ونقل هوشمند در ارتقای امنیت و برنامه ریزی برای جلوگیری از آسیب ها و تلفات جاده ای اشاره کرد و افزود: نتیجه رویکرد استفاده از سامانه های هوشمند جاده ای ارتقای ایمنی، امنیت، تسهیل در تردد حمل ونقل عمومی و شخصی، بهبود عملکرد و اصلاح روش ها، صرفه جویی در هزینه ها، مدیریت مؤثر و توسعه پایدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بیش از 19 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی زنجان در شش ماهه نخست سال

ثبت بیش از 19 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی زنجان در شش ماهه نخست سال