مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 12:002023-10-01اجتماعي

افتتاح مرکز ارائه خدمات اجتماعی در قزاق محله نومل


مرکز ارائه خدمات اجتماعی در قزاق محله نومل با هدف پایش و بررسی معضلات اجتماعی، جمع آوری آمار و تلاش برای رفع مشکلات، با همت بهزیستی به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، عصر شنبه مرکز ارائه خدمات اجتماعی در قزاق محله نومل با حضور جمعی از مسئولان و با هدف پایش و بررسی معضلات اجتماعی، جمع آوری آمار و تلاش برای رفع مشکلات، با همت بهزیستی به بهره برداری رسید.

اسماعیل نادری، فرماندار شهرستان گرگان در این افتتاحیه که با مدیرکل مراکز و مؤسسات غیردولتی بهزیستی کشور انجام شد، گفت: اگر در محلات شدیداً کم برخوردار اقدامات اورژانسی صورت نگیرد، آسیب ها و معضلات اجتماعی موجود در این محلات بیشتر و بیشتر شده به شهر ها نیز شیوع پیدا خواهد کرد.

وی افزود: خوشبختانه اقدامات جهادی و خوبی در راستای محرومیت زدایی در شهرستان در حال انجام بوده و لازم است بر سرعت این اقدامات افزوده شود.

نادری تصریح کرد: با ایجاد اشتغال برای جوانان در محلات کم برخوردار، بسیاری از معضلات اجتماعی مانند اعتیاد، بزهکاری، سرقت و غیره کاهش خواهد یافت.

فرماندار گرگان در پایان خاطرنشان کرد: احداث مرکز ماده 15 در این محله نیز در دستور کار قرار دارد و امیدواریم با اهتمام جدی دستگاه ها این امر نیز به زودی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز ارائه خدمات اجتماعی در قزاق محله نومل

افتتاح مرکز ارائه خدمات اجتماعی در قزاق محله نومل