مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 18:002023-10-08سياسي

دشمنان در حال تلاش برای ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی در سطح منطقه هستند


 فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: دشمنان و عوامل آن ها برای ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی در سطح منطقه و کشورمان مدام در تلاش هستند.

- ایسنا/خراسان رضوی  فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: دشمنان و عوامل آن ها برای ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی در سطح منطقه و کشورمان مدام در تلاش هستند.

سردار قربان محمد اشعری روز یکشنبه 16 مهرماه در همایش منادیان و مدافعان وحدت که با حضور فرمانداران و علماء شیعه و سنی استان های خراسان رضوی و جنوبی در خواف برگزار شد، بیان کرد: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی در نقاط مختلف و از جمله این شهرستان که قبل انقلاب از امکانات چندانی نظیر آب و برق، بهداشت، مدارس و غیره برخوردار نبودند، خدمات زیربنایی و محرومیت زدایی بسیاری انجام و یا در دست اقدام است.

وی با اشاره به ترفندهای دشمنان و عوامل آن ها برای ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی در سطح منطقه و کشورمان گفت: وحدت یک اعتقاد و یک شعار است و مخصوص یک زمان خاص نیست، قطعاً بیان هرگونه سخنانی که منشاء تحریف و دروغ دارد به منزله بازی در زمین دشمنان بوده و باید از آن پرهیز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان در حال تلاش برای ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی در سطح منطقه هستند

دشمنان در حال تلاش برای ایجاد تفرقه میان شیعه و سنی در سطح منطقه هستند