مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 10:502023-10-03دانش

کتاب علمی «محاط در محیط» به چاپ پنجم رسید


کتاب علمی و مرجع اصلی مطالعات دروس مرتبط «محاط در محیط»: کاربرد روان شناسی محیطی در معماری و شهرسازی در کمتر از 10 سال به چاپ پنجم رسید.

- کتاب علمی و مرجع اصلی مطالعات دروس مرتبط محاط در محیط : کاربرد روان شناسی محیطی در معماری و شهرسازی در کمتر از 10 سال به چاپ پنجم رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر آزاده شاهچراغی، دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات و دکتر علیرضا بندرآباد، دانشیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی این کتاب را در 551 صفحه با الحاقات 587 صفحه در 3 بخش و 11 فصل به رشته تحریر در آورده اند.

عنوان های 3 بخش این کتاب در حوزه روان شناسی محیطی شامل روان و محیط، محاط در محیط و طراحی روانشناسانه محیط است.

این کتاب در سال 96 برنده جایزه اثر برگزیده از سوی کمیته داوران دومین دوره جایزه ملی کتاب ابن سینا و در چهارمین دوره جایزه کتاب معماری و شهرسازی دکتر منوچهر مزینی رتبه برتر را کسب کرد.

همچنین این مجموعه علمی در سال 1400 از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری(شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی) به عنوان مرجع اصلی مطالعات دروس مرتبط شناخته شد.

از ویژگی های پنجمین چاپ کتاب محاط در محیط ویرایش علمی جدید، اضافات بر اساس مقالات اخیر و یافته های جدید و قابلیت چند رسانه ای بودن است، به نحوی که 24 فیلم تخصصی مرتبط با مباحث انتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب علمی «محاط در محیط» به چاپ پنجم رسید

کتاب علمی «محاط در محیط» به چاپ پنجم رسید