مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 18:252023-10-05سياسي

مرحله تعیین هیأت های اجرایی انتخابات مجلس دوازدهم آغاز شد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به ورود فرمانداری ها به موضوع تعیین هیأت های اجرایی انتخابات مجلس دوازدهم از روز پنج شنبه 13 مهر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رضا قاسمیان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با ورود فرمانداری ها به موضوع تعیین هیأت های اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از روز پنج شنبه 13 مهر، انتخابات وارد مرحله جدیدی می شود.

وی افزود: این مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم به مدت یک هفته بوده و هیأت های اجرایی اصلی و فرعی در فرمانداری ها و بخشداری ها تعیین می شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ادامه داد: پس از مرحله پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرداد و حضور و استقبال 890 داوطلب در 5 حوزه انتخابیه استان، طبق قانون باید 2 هفته قبل از ثبت نام نهایی که از 27 مهر آغاز می شود، فرمانداران اقدام به تعیین هیأت های اجرایی انتخابات با همکاری هیأت های نظارت کنند.

قاسمیان بیان کرد: هیأت های اجرایی انتخابات از بین معتمدان مورد تایید هیأت های نظارت و با حضور نمایندگان ثبت احوال و دادگستری، به ریاست فرمانداران و بخشداران تشکیل می شوند و مسؤولیت برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله تعیین هیأت های اجرایی انتخابات مجلس دوازدهم آغاز شد

مرحله تعیین هیأت های اجرایی انتخابات مجلس دوازدهم آغاز شد