مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 18:502023-09-28فرهنگي

خبر خوش وزیر ارشاد برای 58 دفتر فعال سینمای جوان کشور


وزیر ارشاد برای 58 دفتر فعال سینمای جوان کشور خبری خوش از جنس کمک نقدی میلیاردی داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ محمد مهدی اسماعیلی در جمع هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم اختتامیه 67مین جشنواره منطقه ای سینما جوان در یاسوج خبری خوش به دفاتر انجمن سینمای جوان کشور داد و گفت: به تعداد 58 دفتر فعال انجمن سینمای جوان در کشور داریم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه بیان این خبر خوش گفت مهمترین بخش در حوزه سینمایی کشور انجمن سینمای جوان است به دلیل اینکه هم سابقه خوب و زیادی داشته و هم تعداد دفاتر فعال زیادی در کشور دارند و بسیاری از هنرمندان این مرز و بوم در این مجموعه رشد پیدا کرده اند.

اسماعیلی ادامه داد: کار مهمی را از چند روز آینده شروع می کنیم و 180 میلیارد تومان به دفاتر انجمن سینمای جوان در کشور اعتبار تزریق خواهیم کرد و به صورت تک به تک این کار را انجام خواهیم داد.

وی افزود: به تعداد 58 دفتر فعال در کشور داریم از 3 تا 10 میلیارد تومان به هر دفتر انجمن سینمایی جوان واریز خواهیم کرد که یک نوسازی جدی در خصوص تجهیزات آنها صورت بگیرد و فضای تولید قوی برای سینماگران جوان فراهم شود.

اسماعیلی قولی هم به انجمن سینمای جوان استان کهگیلویه و بویراحمد داد و گفت: 4 میلیارد تومان ما در نظر گرفته ایم و بقیه را نیز استاندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش وزیر ارشاد برای 58 دفتر فعال سینمای جوان کشور

خبر خوش وزیر ارشاد برای 58 دفتر فعال سینمای جوان کشور