مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 16:002023-10-22سياسي

17 موضوع اساسی خراسان رضوی احصا شده است


معاون اقشار سپاه امام رضا علیه السلام گفت: بر اساس فرمان مقام معظم رهبری حدود 2 هزار مساله از سطح مجامع عالی بسیج شهرستان های این استان احصا شد که در نهایت پس از بررسی و کار کارشناسی به 60 مساله و 17 موضوع اساسی رسیدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، سرهنگ پاسدار عفت پناه، امروز در شانزدهمین اجلاسیه مجمع عالی بسیج شهرستان تربت حیدریه اظهار کرد: جایگاه نخبگان در حل مسائل مهم مجمع بسیجیان و در جهت ایجاد هماهنگی مطالبه گری و جریان سازی مشکلات و اثرگذاری اجتماعی ضروری است.

وی تصریح کرد: بر اساس فرمان رهبری معظم، با تمامی اسناد بالادستی که یکی از مهم ترین آن بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین اسناد پژوهش ها و دیگر اسناد مهم استانی و حتی برخی اسنادی که به صورت اختصاصی به دستگاه ها ابلاغ شده توانستیم از 2 هزار مساله در نهایت به 60 مساله، با 17 موضوع اساسی برسیم.

  عفت پناه افزود: برای هر مساله شناسنامه ای تهیه شده و مجدد این سلسله مسائل به عنوان کتاب اقدام روشن جمع بندی شد و این کتاب سند مسائل خراسان رضوی محسوب می شود.

معاون اقشار سپاه امام رضا علیه السلام خاطر نشان کرد: در اجلاسیه عالی مجمع بسیج، راهکارهای مختلفی مطرح شد که منابع موجود در اختیار شهرستان و حتی بخش خصوصی منابع مسائل را به یک سوم تقلیل داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 موضوع اساسی خراسان رضوی احصا شده است

17 موضوع اساسی خراسان رضوی احصا شده است