مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 12:252023-09-30سياسي

ایثارگران و خانواده معظم شهدا در خط مقدم خدمت به مردم اند


در دولت سیزدهم و بویژه در استان سمنان، ایثارگران، جانبازان و فرزندان شهدا، امروز در خط مقدم ارائه خدمت مطلوب به آحاد اقشار مردم قرار دارند.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: در دولت سیزدهم و بویژه در استان سمنان، ایثارگران، جانبازان و فرزندان شهدا، امروز در خط مقدم ارائه خدمت مطلوب به آحاد اقشار مردم قرار دارند.

سید محمدرضا هاشمی 8 مهر 1402 در مراسم تجلیل از ایثارگران معظم و معزز استانداری سمنان و فرمانداری های تابعه در محل سالن جلسات مدیریت بحران استانداری ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به ایثارگران حاضر در جلسه، اظهار کرد: پرتاب ماهواره به فضا، تاثیرگذاری نظام جمهوری اسلامی در معادلات منطقه و جهان، حضور مقتدرانه ریاست جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل، پیشرفت در حوزه های علمی، پزشکی، نظامی و اقتصادی و سایر موارد از این دست برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: خوشبختانه در اموری که تاکنون به مجموعه ایثارگران، خانواده معزز و معظم شهدا، جانبازان و مدافعان حرم واگذار شد، موفقیت های بسیار خوبی به دست آمده است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: در بخش های امنیتی، رشد اقتصادی، جذب اعتبارات سفر ریاست جمهوری، تحقق شعار سال ، دیدار مردمی و سایر حوزه ها در استان با همکاری تیم کاری موجود موفقیت های مطلوبی به دست آمد که می توان گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایثارگران و خانواده معظم شهدا در خط مقدم خدمت به مردم اند

ایثارگران و خانواده معظم شهدا در خط مقدم خدمت به مردم اند