مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 11:502023-10-18سياسي

اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی لازم و ضروری است


آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید با صدور پیامی با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی آورده است: امروز سکوت در برابر این جنایت جایز نیست و اعلام انزجار و دفاع لازم و ضروری است.

- طبق وعده خداوند متعال زمان فتح و پیروزی نزدیک است و ان شاءالله اسراییل و اربابانش به زودی به زوال و نابودی خواهند رسید و جبهه مقاومت با وحدت و همدلی و توکل به خدا پیروز خواهند شد.

در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم قاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَ یُخْزِهِمْ وَ یَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَ یَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به ملت مظلوم و بی دفاع غزه خصوصاً بیمارستان المعمدانی اوج رذالت و پستی را به نمایش گذاشت.

اکنون وظیفه انسانی هر فرد آزاده با هر دین و مذهب متفاوت شده است، هر انسان با وجدان نمی تواند نسبت به این جنایت دردناک بی تفاوت باشد، سران کشورهای اسلامی نیز باید از این وضع خارج شده و در گام نخست در دفاع از این ملت ستمدیده ارتباط خود را با این رژیم کودک کش قطع نموده و بجای قطعنامه و بیانیه اقدام عملی نمایند تا تاریخ نام آنها را در ردیف این جانیان بی رحم قرار ندهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی لازم و ضروری است

اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی لازم و ضروری است