مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 14:302023-10-01سياسي

1293قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت به زوج های هرمزگانی اعطا شد


طی مراسمی با حضور استاندار هرمزگان، اسناد مالکیت 1293 قطعه زمین در قالب ماده 4 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به زوج های هرمزگانی اعطا شد.

- ایسنا/هرمزگان طی مراسمی با حضور استاندار هرمزگان، اسناد مالکیت 1293 قطعه زمین در قالب ماده 4 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به زوج های هرمزگانی اعطا شد.

مهدی دوستی ظهر امروز (نهم شهریورماه) در آیین اعطای زمین به زوج های جوان در هرمزگان که با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، اجرای اوامر و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی را گفتمان دولت سیزدهم دانست و افزود: مردم به عنوان اصل محوری در گفتمان رهبری نیازهایی دارند که وظیفه ما تامین آن ها است و دولت نیز نیازمند است که اجرای اوامر را با مثال های عینی و ملموس به نمایش بگذارد.

وی با بیان اینکه یکی از نیازهای مردم مسکن است، گفت: طرح نهضت ملی مسکن برای رفع نیاز مردم در بخش مسکن تعریف شد ضمن اینکه دولت بار سنگین، مسکن مهر باقی مانده از دولت قبل را نیز به دوش کشید.

استاندار هرمزگان با اشاره به سهمیه 66 هزار واحدی استان در نهضت ملی مسکن، بیان کرد: با تلاش های انجام شده 122 درصد از زمین موردنیاز نهضت ملی مسکن در استان تامین، بیش از 90 درصد پروانه های ساختمانی صادر و عملیات اجرایی مسکن نیز در شهرستان های مختلف آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1293قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت به زوج های هرمزگانی اعطا شد

1293قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت به زوج های هرمزگانی اعطا شد