مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 08:302023-10-02اقتصادي

ساماندهی حل مشکل فاضلاب روستایی در شهرستان سامان


سرپرست فرمانداری سامان با تاکید بر ضرورت حل مشکل فاضلاب روستاهای این شهرستان، گفت: در خصوص وضعیت فاضلاب روستای مارکده، یاسه چای، صادق آباد و هوره 270 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر رییس جمهور برای خرید زمین اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدتقی گنجعلی با تاکید بر ضرورت حل مشکل فاضلاب روستاهای شهرستان سامان، گفت: در خصوص وضعیت فاضلاب روستای مارکده، یاسه چای، صادق آباد و هوره 270 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر رییس جمهور برای خرید زمین اختصاص یافته است.

سرپرست فرمانداری سامان با اشاره به فعالیت مجتمع های آبرسانی روستایی در این شهرستان، گفت: هم اکنون مجتمع آبرسانی روستای کاهکش، هشت روستای بخش مرکزی و مجتمع آبرسانی روستایی چم کاکا نیز هشت روستای دیگر این شهرستان را پشتیبانی می کند و به صورت متمرکز آب آشامیدنی بهداشتی و سالم در بین روستاهای مورد نظر توزیع می شود.

وی افزود: به غیر از سه روستای شهرستان سامان که آب آشامیدنی مورد نیاز آن ها با نظارت حوزه بهداشت از طریق چاه تامین می شود مابقی روستاهای این شهرستان آب مورد نیاز خود را از طریق مجتمع های آبرسانی تامین می کنند.

گنجعلی با بیان اینکه 90 درصد آب آشامیدنی این شهرستان از رودخانه زاینده رود تامین می شود، گفت: با توجه به راه انداز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی حل مشکل فاضلاب روستایی در شهرستان سامان

ساماندهی حل مشکل فاضلاب روستایی در شهرستان سامان