مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-15سياسي

طرح های آبرسانی به شهرستان عنبرآباد کلنگ زنی شد


چندین طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر 835 میلیارد ریال امروز 23 مهرماه با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان و جمعی از مسئولان محلی در شهرستان عنبرآباد کلنگ زنی شد.

- ایسنا/کرمان چندین طرح آبرسانی با اعتباری بالغ بر 835 میلیارد ریال امروز 23 مهرماه با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان و جمعی از مسئولان محلی در شهرستان عنبرآباد کلنگ زنی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مصطفی آیت اللهی موسوی معاون عمرانی استاندار کرمان در این آیین اظهار کرد: دولت توجه ویژه ای به زیرساخت ها دارد و مصوبات سفر ریاست جمهوری مربوط به حوزه هایی است که مردم نیاز جدی دارند.

او افزود: آبرسانی به 669 روستا ناشی از نگاه ویژه ای است که دولت به نیاز مردم و خدمت به آنها دارد.

آیت اللهی موسوی تصریح کرد: یکی از طرح های خوبی که در دولت آغاز شده، مولدسازی است و نیازمند توجه جدی دستگاه هاست که با اجرای آن مردم می توانند از اتمام پروژه های نیمه تمام بهره مند شوند.

همچنین علیرضا عبدیان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان در این مراسم اظهار کرد: این پروژه که شامل احداث سه باب مخزن با حجم 7500 مترمکعب است که سه باب مخزن 2000 متر مکعبی در شهر دوساری، مخزن 2000 متر مکعبی در شهر مردهک و یک باب مخزن 3 هزار مترمکعبی در مجتمع رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های آبرسانی به شهرستان عنبرآباد کلنگ زنی شد

طرح های آبرسانی به شهرستان عنبرآباد کلنگ زنی شد