مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 09:252023-10-17حوادث

اشتراک بازی آنلاین، حساب مشترک را خالی کرد


سرهنگ امیر بازیار فرمانده انتظامی شهرستان ایوان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در پی مراجعه احدی از شهروندان به مجموعه پلیس فتا و ارائه مرجوعه ی قضایی مبنی بر برداشت غیر مجاز 300 میلیون ریالی از حساب بانکی وی، مستندات شاکی مورد بررسی کارشناسان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در اظهارات خود با بیان اینکه دنبال خرید اشتراک درون برنامه ای و ارتقاء سطح خود در یک بازی آنلاین بوده اقدام به پرداخت وجه از کارت بانکی نموده است و پس از واردکردن اطلاعات و رمز کارت مبلغ 300 میلیون ریال به صورت غیر مجاز و اینترنتی از حسابش برداشت شده است.

سرهنگ بازیار بیان کرد: با بررسی دقیق و تخصصی کارشناسان پلیس فتا ، متهم شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، وجه به حساب شاکی عودت داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با بیان اینکه عدم اعتماد به افراد ناشناس و اپلیکیشن های نامعتبر از مهم ترین راه های پیشگیری از کلاهبرداری های سایبری است و با کمی دقت می شود از ضررهای مادی و معنوی کاربران جلوگیری کرد تصریح کرد: همشهریان عزیز در صورت بروز هرگونه مشکل در فضای مجازی می توانند به صورت شبانه روزی با کارشناسان مرکز فوریت های سایبری پلیس فتا به شماره 096380 در تماس باشند و از مشاوره و خدمات پلیسی بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتراک بازی آنلاین، حساب مشترک را خالی کرد

اشتراک بازی آنلاین، حساب مشترک را خالی کرد