مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 11:202023-10-18بين الملل

جنایت رژیم صهیونیستی در «بیمارستان المعمدانی» بی پاسخ نخواهد ماند


رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: ننگ جنایت وحشتناک بیمارستان المعمدانی و نسل کشی آشکار رژیم صهیونیستی و آمریکا هرگز پاک نخواهد شد و بی پاسخ نخواهد ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان، رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح در پی جنایت های شنیع رژیم کودک کش صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه و کشتار دسته جمعی هزاران نفر از پناهجویان و بیماران، پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است: بار دیگر رژیم جعلی و کودک کش صهیونیست، لحظاتی پس از چراغ سبز کشورهای جنایتکار آمریکا، انگلیس و فرانسه که با وتوی قطعنامه آتش بس شورای امنیت در نوار غزه تحقق یافت، سفّاکانه و بر خلاف تمام مقررات بین المللی و کنوانسیون ژنو، در مقابل چشمان خواب رفته مدعیان دروغین حقوق بشر با بمباران بیمارستان المعمدانی و کشتار دسته جمعی هزاران نفر از پناهجویان و بیماران که بیشتر آنان زنان و کودکان مظلوم می باشند و هر لحظه بر تعداد آنها افزوده می شود، بیش از پیش دنائت و درنده خویی خود را بر جهانیان آشکار ساخت.

قطعاً این جنایت وحشتناک و نسل کشی آشکار که ننگ آن از دامان این دژخیمان و آمریکای جنایت کار هرگز پاک نخواهد شد بی پاسخ نمی ماند و خون مظلوم چنان طوفانی برپا خواهد کرد که طومار این رژیم سفاک و اعوان و انصار آن را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایت رژیم صهیونیستی در «بیمارستان المعمدانی» بی پاسخ نخواهد ماند

جنایت رژیم صهیونیستی در «بیمارستان المعمدانی» بی پاسخ نخواهد ماند