مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-21بين الملل

نماینده ایران در کنفرانس کاهش خطر بلایا: تحریم ها آسیب بلایای طبیعی را تشدید می کند


نماینده وزارت امور خارجه ایران توجه به تدوین راهبردهای اساسی مبارزه با بلایا را ضروری دانست و تاکید کرد: اعمال تحریم های غیرقانونی باعث بروز آسیب های بیشتر در مقابله با بلایای طبیعی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، مجید همدانی رییس اداره پناهندگان، بلایا و مواد مخدر وزارت امور خارجه در کنفرانس آسیایی کاهش خطر بلایا که در پایتخت تاجیکستان برگزار شد، شرکت و سخنرانی کرد.

همدانی در نشست فنی و تخصصی در ابتدای کنفرانس که تحت عنوان راه حل های نوآورانه برای جوامع تاب آور: فناوری های کاهش خطر بلایا در صورت وقوع زلزله و مخاطرات روی زمین دایر شد، با اشاره به اهمیت فناوری برای کاهش خطر و تلفات در بلایای طبیعی بر ضرورت توجه به تدوین راهبردهای اساسی در این زمینه تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود، خواستار توجه جامعه جهانی نسبت به این موضوع شد که اعمال تحریم های غیرقانونی یکجانبه باعث بروز آسیب به ویژه برای کشورهایی می شود که با بلایای مختلف روبرو هستند.

این امر همچنین منجر به پیش آمدن وقفه در اجرای راهبردهای مربوطه در این کشورها شده و بر مشکلات بیشتر می افزاید.

رییس اداره پناهندگان، بلایا و مواد مخدر وزارت امور خارجه ایران در نشست دوم کنفرانس تحت عنوان سازگاری با بحران آب و هوا: رویکردهای نوآورانه برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ایران در کنفرانس کاهش خطر بلایا: تحریم ها آسیب بلایای طبیعی را تشدید می کند

نماینده ایران در کنفرانس کاهش خطر بلایا: تحریم ها آسیب بلایای طبیعی را تشدید می کند