مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 08:102023-10-18سياسي

ضرورت استفاده از خرده فرهنگ ها در ارتقای شاخص های فرهنگی ساوه


وجود خرده فرهنگ های ارزشمند دلیل نامگذاری ساوه به عنوان شهر خرده طلاست که باید از این ظرفیت در راستای ارتقای شاخص های فرهنگی استفاده کرد.

- ایسنا/مرکزی فرماندار ساوه گفت: وجود خرده فرهنگ های ارزشمند دلیل نامگذاری ساوه به عنوان شهر خرده طلاست که باید از این ظرفیت در راستای ارتقای شاخص های فرهنگی استفاده کرد.

مهدی الیاسی شامگاه سه شنبه 25 مهرماه 1402 در گردهمایی فعالان فرهنگی که به مناسبت هفته فرهنگی شهرستان ساوه در سالن سلمان ساوجی برگزار شد، با اشاره به تاکیدات استاندار مرکزی بر لزوم توجه به هویت ایرانی و اسلامی که مورد تهاجم بیگانه قرار گرفته است، اظهار کرد: مرور صفحات مجازی نشان خواهد داد که برخی رفتارها برگرفته از هویت ایرانی و اسلامی نیست و این اتفاقات که در قالب تهاجم فرهنگی در جامعه ما رخ می دهد حتی سخت تر از یک جنگ نظامی و تهاجمات دیگر است.

وی با اشاره به اینکه آنچه به فرهنگ ما آسیب می زند با سرعتی آرام و حتی نامحسوس انجام می گیرد، گفت: فاصله گرفتن نسل جوان از هویت ایرانی و اسلامی نتیجه تهاجم فرهنگی است و موجب می شود که جامعه دچار آسیب شود.

فرماندار ساوه با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی ساوه از 18 الی 25 مهرماه اظهار کرد: انتخاب 18 مهرماه به عنوان اولین روز هفته فرهنگی ساوه، تقدیم اولین شهدای انقلاب این شهرستان شهیدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از خرده فرهنگ ها در ارتقای شاخص های فرهنگی ساوه

ضرورت استفاده از خرده فرهنگ ها در ارتقای شاخص های فرهنگی ساوه