مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 11:002023-09-27بين الملل

مدودف: ناتو جهان را به درگیری بدتر از جنگ جهانی دوم می کشاند


رییس جمهور پیشین روسیه با اشاره به ارسال تسلیحات سنگین غرب به اوکراین تصریح کرد که ناتو جهان را به نبردی بدتر از جنگ جهانی دوم سوق می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیمیتری مدودف رییس جمهور پیشین روسیه روز گذشته (سه شنبه) در یک پست تلگرامی هشدار داد که غرب با ارسال تسلیحات سنگین به اوکراین و بزرگداشت نازیسم، جهان را به یک نبرد جهانی که از جنگ جهانی دوم تاکنون مشاهده نشده است، سوق می دهد.

بنا بر گزارش شبکه روسی راشاتودی ، مدودف که در حال حاضر نائب رییس شورای امنیت روسیه است، در واکنش به ورود تانک های نبرد آبرامز ام یک ساخت آمریکا به اوکراین و فساد پارلمان کانادا، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا و ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین در تقدیر از از یک عضو سابق لشکر بدنام نازیها موسوم به لشکر اس اس گالیسیا-1 (اس اس مسلح) چنین اظهاراتی را مطرح کرد.

پیش از این، راشا تودی گزارش داد، طبق تصاویری که خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس منتشر کرده است، زلنسکی در سفر به کانادا و قبل از شرکت در نشست پارلمان این کشور به همراه ترودو از یک عضو سابق لشکر بدنام نازیها موسوم به لشکر اس اس گالیسیا-1 که در طول جنگ جهانی دوم برای نازیها میجنگیده اند استقبال کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدودف: ناتو جهان را به درگیری بدتر از جنگ جهانی دوم می کشاند

مدودف: ناتو جهان را به درگیری بدتر از جنگ جهانی دوم می کشاند