مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 18:012023-10-08سياسي

مأموریت سخت حبیب حرم


 همواره در میان جمع با موهای سپیدش می درخشید و تا می رسید همه دورش حلقه می زدند و او چون خورشید انوارش را از هیچ کس نمی پوشاند.

دلبستگی و تعصب عجیبی به همدان داشت، در هر مقام و جایگاهی که بود، چه زمانی که با محمود شهبازی برای تشکیل تیپ 27 محمدرسول الله از انصارالحسین(ع) رفت و چه زمانی که عازم گیلان شد تا سپاه قدس آن دیار را به سامان کند، دست از همدان نکشید حتی زمانی که در سوریه از حرم عمه سادات حراست می کرد، تا پایش به ایران می رسید، همدان را فراموش نمی کرد.

همین برای مردم همدان ارزش ها داشت و کوچک و بزرگ شیفته اش بودند، شیفته ساده گی اش؛ او همیشه فرمانده بود اما هرگز مقلوب قدرت و میز نشد و در پایان مزدش را هم گرفت، شهادت در سن 61 سالگی!  حاج حسین از همان ابتدا با شهدا عجین بود، نخست حاج محمود با او انس گرفت، محمود شهبازی از ابتدا نیز ماندنی نبود، بنابراین از همان اول، حاج حسین را شناخت.

قبل از آنکه حتی رفیق گرمابه و گلستان شوند، نگین سرخ را به او بخشید، نگینی که برای حاج محمود حکم رازی الهی داشت، اما او می دانست که جز دستان حاج حسین هیچ انگشتی را یارای تحمل این انگشتری نیست پس بدون تردید حلقه را از دستش خارج می کند تا به او بدهد و سنگ صبور را بتراشد و خبر شهادتش را نیز به مادرش برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأموریت سخت حبیب حرم

مأموریت سخت حبیب حرم