مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 08:152023-10-22اقتصادي

خرید تجهیزات برای پارک ها و سکونت گاه های غیررسمی کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای کاهش آسیب های اجتماعی خرید تجهیزات مناطق حاشیه نشین در دستور کار قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، مسعود نوری با اشاره به اینکه در راستای سیاست گذاری دفتر امور اجتماعی در سطح استان برنامه ریزی هایی صورت گرفته است، گفت: در همین خصوص سه میلیارد و چهارصد میلیون تومان اعتبارات تملک دارایی سال 1401 ملی و استانی در راستای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی اختصاص داده شد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر نشاط اجتماعی در جامعه افزود: معتقدیم باید زمینه نشاط اجتماعی در سطح استان فراهم شود که یکی از جامعه هدف در ارتقاء سطح نشاط اجتماعی بانوان هستند که کانون اصلی خانواده را تشکیل می دهند.

وی بیان کرد: از محل اعتبارات اختصاص یافته در راستای کاهش آسیب های اجتماعی 160 میلیون تومان به مرکز نگهداری متکدیان یاسوج اختصاص داده شد.

نوری بیان کرد: تجهیز پارک ها و سکونت های غیررسمی و حاشیه شهرها از دیگر اقدامات در راستای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی است که مبلغ 570 میلیون تومان برای شهرهای یاسوج، سی سخت و پاتاوه تجهیزات خریداری و به زودی مستقر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تجهیزات برای پارک ها و سکونت گاه های غیررسمی کهگیلویه و بویراحمد

خرید تجهیزات برای پارک ها و سکونت گاه های غیررسمی کهگیلویه و بویراحمد