مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 12:152023-10-07سياسي

مجلس وزارت اقتصاد را مکلف به تهیه فهرست بخشودگی های مالیاتی و گمرکی کرد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان در جلسه علنی امروز (شنبه، 15 مهر) مجلس شورای اسلامی، بند های (ت)، (ث) و (ج) ماده 27 لایحه برنامه هفتم توسعه را به تصویب رساندند و بر این اساس نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارت امور اقتصادی .

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارت امور اقتصادی و دارایی را مکلف کردند تا به منظور شفافیت حمایت های مالیاتی، به صورت سالانه فهرست تمامی تخفیفات، اعتبار مالیاتی، نرخ صفر، معافیت یا بخشودگی و ترجیحات مالیاتی و گمرکی را تهیه کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایندگان در جلسه علنی امروز (شنبه، 15 مهر) مجلس شورای اسلامی، بند های (ت)، (ث) و (ج) ماده 27 لایحه برنامه هفتم توسعه را به تصویب رساندند و بر این اساس نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارت امور اقتصادی و دارایی را مکلف کردند تا به منظور شفافیت حمایت های مالیاتی، به صورت سالانه فهرست تمامی تخفیفات، اعتبار مالیاتی، نرخ صفر، معافیت یا بخشودگی و ترجیحات مالیاتی و گمرکی را تهیه کند.

همچنین برخی دستگاه ها مکلف شدند اطلاعات مورد درخواست سازمان امور مالیاتی را به صورت برخط در اختیار این سازمان قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس وزارت اقتصاد را مکلف به تهیه فهرست بخشودگی های مالیاتی و گمرکی کرد

مجلس وزارت اقتصاد را مکلف به تهیه فهرست بخشودگی های مالیاتی و گمرکی کرد