مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 17:452023-10-22ورزشي

شهربانو منصوریان طلایی شد/نخستین طلای ایران به نام ووشو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، سومین دوره بازی های رزمی جهان «کامبت گیمز» از 28 مهرماه لغایت 2 آبان ماه در ریاض عربستان برگزار می شود که تیم ملی ووشو کشورمان با 7 ورزشکار (شامل 3 سانداکار و 4 ورزشکار تالو) صبح .

- در سومین دوره بازی های رزمی جهان کامبت گیمز شهربانو منصوریان به مدال طلای دسته وزنی 70- کیلوگرم این پیکار ها دست یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، سومین دوره بازی های رزمی جهان کامبت گیمز از 28 مهرماه لغایت 2 آبان ماه در ریاض عربستان برگزار می شود که تیم ملی ووشو کشورمان با 7 ورزشکار (شامل 3 سانداکار و 4 ورزشکار تالو) صبح روز پنجشنبه 27 مهرماه جهت حضور در این پیکارها عازم ریاض شد.

بر همین اساس در روز دوم پیکارهای ووشو این بازی ها (یکشنبه 30 مهرماه)، شهربانو منصوریان تنها نماینده ساندا زنان ایران در وزن 70- کیلوگرم در دیدار نهایی این دسته وزنی به مصاف کریستینا دی اولیویرا از برزیل رفت و ضمن برتری در دو راند متوالی، به مدال طلای سومین دوره بازی های رزمی جهان کامبت گیمز دست یافت.

این نخستین طلای کاروان ایران در سومین دوره بازی های رزمی جهان کامبت گیمز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهربانو منصوریان طلایی شد/نخستین طلای ایران به نام ووشو

شهربانو منصوریان طلایی شد/نخستین طلای ایران به نام ووشو