مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 19:302023-10-04سياسي

دستور استاندار لرستان برای ورود جدی دستگاه ها به بحث معتادان متجاهر


با توجه به اینکه راه حل های اتخاذ شده در حوزه جمع آوری معتادان متجاهر نتیجه چندانی نداشته است، بنابراین در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زیویار شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان با اشاره به اینکه یکی از معضلات اساسی برخی شهرهای استان وجود معتادان متجاهر است، تاکید کرد: با توجه به اهمیت موضوع مسوولان نسبت به جمع آوری و نگهداری معتادان متجاهر باید ورود جدی داشته باشند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه راه حل های اتخاذ شده در حوزه جمع آوری معتادان متجاهر نتیجه چندانی نداشته است، بنابراین در جلسه امروز مقرر شد که یک بسته از سوی دستگاه های متولی در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر تعریف شود.

استاندار لرستان گفت: قرار است یک کارگروه با حضور تعدادی از دستگاه ها به ریاست معاون سیاسی امنیتی و دبیری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تشکیل و بسته پیشنهادی لازم در این کارگروه تهیه شود.

زیویار خاطرنشان کرد: ما هم در اتخاذ تصمیم و تامین اعتبار اقدامات لازم را انجام خواهیم داد تا جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهرها به نتیجه مطلوب برسد.

وی در پایان صحبت های خود تاکید کرد: مدیران دستگاه هایی که به جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر دعوت می شوند، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور استاندار لرستان برای ورود جدی دستگاه ها به بحث معتادان متجاهر

دستور استاندار لرستان برای ورود جدی دستگاه ها به بحث معتادان متجاهر