مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-11اقتصادي

تاکید مدیرعامل شرکت عمران سهند بر اتمام به موقع پروژه های نهضت ملی مسکن


مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند خطاب به سازندگان پروژه ها، بر لزوم اتمام به موقع پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند خطاب به سازندگان پروژه ها، بر لزوم اتمام به موقع پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تاکید کرد.

فرهاد سعیدی طی جلسه ای با حضور سازندگان پروژه های طرح نهضت ملی مسکن شهر سهند با بررسی میانگین آورده های متقاضیان در پروژه های مختلف، بر حذف متقاضیانی که کمتر از 50 درصد از میانگین واریزی ها آورده داشته اند، تاکید کرد.

وی اظهار کرد: سازندگان تمام توان خود را به کار گرفته و با به پای کار آوردن متقاضیان، پروژه ها را سر موعد مقرر تحویل متقاضیان دهند.

وی با بیان این که باید اخطار پیامکی و اطلاعیه های لازم نیز به متقاضیانی که آورده خود را به حد نصاب نرسانده اند، ارسال شود، گفت: اطلاعیه عمومی برای متقاضیانی که توان پرداخت فوری 250 تا 500 میلیون تومان داشته باشند نیز منتشر شود تا متقاضیان واجد شرایط در پروژه هایی که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند، جایگزین شوند.

سعیدی گفت: سازندگانی که بیش از 50 درصد از مدت قرارداد آن ها گذشته، لایحه تأخیرات و همچنین برنامه زمانبندی جبرانی تدوین و ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مدیرعامل شرکت عمران سهند بر اتمام به موقع پروژه های نهضت ملی مسکن

تاکید مدیرعامل شرکت عمران سهند بر اتمام به موقع پروژه های نهضت ملی مسکن