مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 16:452023-09-28سياسي

ایرانیان مقیم خارج از کشور باید در مجلس نماینده داشته باشند


رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وقتی توقع داریم در هر شرایطی ایرانیان مقیم خارج از کشور تبادل اقتصادی داشته باشند، لازمه آن این است که نماینده آنها در مجلس حضور داشته باشد و موضوعات مربوط به آن ها را دنبال و حل کند گفت: - قالیباف در نشست با فعالان اقتصادی ایرانی مقیم آفریقای جنوبی: ایرانیان مقیم خارج از کشور باید در مجلس نماینده داشته باشند رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وقتی توقع داریم در هر شرایطی ایرانیان مقیم خارج از کشور تبادل اقتصادی داشته باشند، لازمه آن این است که نماینده آنها در مجلس حضور داشته باشد و موضوعات مربوط به آن ها را دنبال و حل کند گفت: همواره به دنبال موضوعات مرتبط با ایرانیان مقیم خارج از کشور بوده ایم و این موضوع را در جلسه با سفرای جمهوری اسلامی ایران نیز مطرح کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خانه ملت، صبح امروز جمعی از فعالان اقتصادی ایرانی مقیم آفریقای جنوبی با رییس مجلس شورای اسلامی در ژوهانسبورگ دیدار کردند.

در ابتدای این نشست تعدادی از فعالان اقتصادی مقیم آفریقای جنوبی که در حوزه های مختلف معدن، صنعت، طراحی داخلی، تجارت فرش و.

فعالیت داشتند، نکته نظرات خودشان را پیرامون مسائل و مشکلات موجود بر سر راه فعالیت های اقتصادی و تجاری، محدویت های تحریمی، ضرورت استفاده از ظرفیت ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانیان مقیم خارج از کشور باید در مجلس نماینده داشته باشند

ایرانیان مقیم خارج از کشور باید در مجلس نماینده داشته باشند