مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 14:552023-10-05سياسي

رونمایی از کتاب «هندسه جهاد تبیین بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب» در شیراز


در مراسم اختتامیه نخستین سوگواره ملی ادبی، هنری شاهچراغ(ع) کتاب «هندسه جهاد تبیین بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب» رونمایی شد.

- رونمایی از کتاب هندسه جهاد تبیین بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب در شیراز ایسنا/فارس در مراسم اختتامیه نخستین سوگواره ملی ادبی، هنری شاهچراغ(ع) کتاب هندسه جهاد تبیین بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کتاب هندسه جهاد تبیین بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب امروز، 13 مهرماه در مراسم اختتامیه نخستین سوگواره ملی ادبی، هنری شاهچراغ(ع) در شیراز رونمایی شد.

سید مصطفی موسوی قهفرخی در این کتاب که توسط انتشارات گنج علم شیراز و در 156 صفحه به چاپ رسانده، در پنج فصل به موضوع هندسه جهاد تبیین پرداخته است.

هندسه جهاد تبیین بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب، چرایی، چیستی و چگونگی جهاد تبیین، سه مقطع تاریخی قابل مقایسه ایران (ایران چه بود؟ ایران چه شد؟ ایران چه هست؟) بخش از فصل های این کتاب است.

مقایسه ایران با سایر انقلاب های جهان و جنگ شناختی و رسانه ای، فصل های بعدی کتاب هندسه جهاد تبیین بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب به شمار می آید.

نویسنده در مورد ویژگی های مباحث این کتاب اعتقاد دارد که روزآمد و کاربردی بودن مباحث (توانمندسازی مخاطب در جهاد تبیین و پاسخ به آخرین و مهم ترین شبهات روز) و انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب «هندسه جهاد تبیین بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب» در شیراز

رونمایی از کتاب «هندسه جهاد تبیین بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب» در شیراز