مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 07:502023-10-07اقتصادي

بهبود وضعیت آزادراه زنجان به تبریز راه کار کوتاه و بلندمدت دارد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان پرداخت 300 میلیارد تومان اعتبار مصوب و بازگرداندن اداره آن به دولت را دو راه کار کوتاه و بلندمدت پیش رو برای اصلاح و بهبود آسفالت آزادراه زنجان به تبریز اعلام کرد.

- جعفر قزوینیان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه بازرسی به درستی به موضوع آسفالت آزادراه زنجان به تبریز ورود پیدا کرده است، اظهار کرد: شرکت آزادراه زنجان به تبریز به تعهدات خود در مورد نگهداری این محور عمل نکرده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان به پیگیری انجام شده در مورد اصلاح روکش آزادراه زنجان به تبریز اشاره و با بیان اینکه این اقدام انجام نشده است، افزود: بازرسی در این مورد اطلاعاتی خواسته بود که ارائه شد و سپس به این موضوع ورود کرد که امیدوارم این ورود منجر به بهبود وضعیت در این آزادراه شود.

وی از تصویب 300 میلیارد تومان اعتبار برای اصلاح و تعمیر روکش آسفالت در محور زنجان به تبریز در سفر رییس جمهور به آذربایجان شرقی خبر داد و تصریح کرد:  این اعتبار قرار بود توسط بانک ملی به سازمان راهداری تخصیص یابد تا روکش اصلاح شود که در این تاریخ انجام نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود وضعیت آزادراه زنجان به تبریز راه کار کوتاه و بلندمدت دارد

بهبود وضعیت آزادراه زنجان به تبریز راه کار کوتاه و بلندمدت دارد