مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 13:202023-10-14اقتصادي

ایستگاه اقلیم شناسی تمام خودکار چرام با تفاهم نامه زمین استارت خورد+تصویر و فیلم


با حضور فرماندار شهرستان چرام و مدیرکل هواشناسی و رییس جهاد کشاورزی این شهرستان تفاهم نامه واگذاری زمین جهت احداث ایستگاه اقلیم شناسی تمام خودکار آن شهرستان امضاء شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ اداره کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه هر چه بیشتر زیرساخت های خود در مناطق مختلف استان در این دولت دست به کار شده و برنامه های خوبی را در دستور کار دارد.

یکی از این کارهای اساسی راه اندازی ایستگاه های اقلیم شناسی در برخی از شهرستان های استان است که در این دوره ایستگاه اقلیم شناسی شهرستان باشت و همچنین شهرستان چرام در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ هواشناسی شبکه های مختلف ایستگاهی داشته که یکی از آنها ایستگاه های اقلیم شناسی است این ایستگاه ها اطلاعات اصلی شامل دما و رطوبت سمت و سرعت باد میزان بارندگی و پدیده های مهمی که روی داده را جمع آوری و به مرکز جمع آوری اطلاعات ارسال می کند.

اما برای اجرای برخی از پروژه ها در استان کهگیلویه و بویراحمد همواره کمبود و یا محدودیت زمین وجود داشته است که این بار با رایزنی های انجام گرفته توسط مدیریت هواشناسی استان و همچنین با تعامل فرماندار تفاهم نامه واگذاری زمین جهت احداث ایستگاه اقلام شناسی تمام خودکار آن شهرستان امضا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه اقلیم شناسی تمام خودکار چرام با تفاهم نامه زمین استارت خورد+تصویر و فیلم

ایستگاه اقلیم شناسی تمام خودکار چرام با تفاهم نامه زمین استارت خورد+تصویر و فیلم