مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 16:202023-10-12سياسي

هیچ موضوعی در سفرهای استانی هیئت دولت گم نمی شود


دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی با اشاره به سفر هیئت دولت به استان فارس گفت: هیچ مسئله، موضوع و مشکلی در این سفرها گم نخواهد شد و تمام موضوعات در دستور کار قرار خواهد گرفت.

- ایسنا/فارس دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی با اشاره به سفر هیئت دولت به استان فارس گفت: هیچ مسئله، موضوع و مشکلی در این سفرها گم نخواهد شد و تمام موضوعات در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الله عبدالملکی امروز، 20 مهرماه همزمان با سفر هیئت دولت به استان فارس با حضور در شورای اداری شهرستان گراش و در حاشیه افتتاح موسسه خیریه صولت عنیبه این شهرستان با بیان اینکه مسائل و مشکلات را دسته بندی و طبقه بندی خواهیم کرد و به دولت ارسال می کنیم ادامه داد: ذکر این نکته ضروری است که هیچ مسئله، موضوع و مشکلی در این سفرها گم نخواهد شد و تمام موضوعات در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: در بدو ورود به این شهرستان بازدیدی از مجتمع نیمه تمام اداری شهرستان گراش داشتیم که قرار است این مجتمع از طریق طرح مولدسازی دارایی ها تکمیل و به بهره برداری برسد و جهت عملیاتی شدن این مهم پیگیری های لازم را از طریق دستگاه های مربوطه انجام می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ موضوعی در سفرهای استانی هیئت دولت گم نمی شود

هیچ موضوعی در سفرهای استانی هیئت دولت گم نمی شود