مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 19:452023-10-07پزشكي

کشف 12 میلیارد ریال کالای غیرمجاز و قاچاق در مرودشت


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز از کشف و توقیف 12 میلیارد ریال از انواع دارو و کالاهای سلامت محور غیر مجاز و قاچاق در بازرسی از شهر مرودشت خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز از کشف و توقیف 12 میلیارد ریال از انواع دارو و کالاهای سلامت محور غیر مجاز و قاچاق در بازرسی از شهر مرودشت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، محمد جواد راعی امروز، 15 مهرماه با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور از اهمیت ویژه ای در ارتقای سلامت مردم برخوردار است، گفت: در بازرسی مشترک کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور دانشگاه، کارشناسان غذا و دارو و بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان مرودشت و نماینده دادستان عمومی و انقلاب مرودشت که به صورت سرزده انجام شد، فعالیت عطاری ها و صنوف فروش مکمل های ورزشی این شهرستان پایش شد.

وی افزود: در این بازرسی، 6 هزار و 93 قلم کالای غیر مجاز به ارزش تقریبی 12 میلیارد ریال شامل داروهای چاقی و لاغری غیرمجاز، سقط جنین، مخدر، انواع مکمل های ورزشی قاچاق و انواع داروهای جنسی قاچاق و غیر مجاز کشف و ضبط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 12 میلیارد ریال کالای غیرمجاز و قاچاق در مرودشت

کشف 12 میلیارد ریال کالای غیرمجاز و قاچاق در مرودشت