مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 23:152023-10-02سياسي

«سهیلی» قشم روستای برتر گردشگری سبز کشور شد


همایش ملی گردشگری سبز با حضور سیدعزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست و نمایندگان وزارتخانه های نفت و نیرو جهاد کشاورزی در تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، در این مراسم از دستگاه های فعال در حوزه گردشگری سبز، صنایع سبز، و سرمایه گذاری سبز و همچنین تشکل های صنفی حوزه گردشگری و شماری از فعالان این حوزه با اهدای لوح توسط وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی قدردانی به عمل آمد.

وزارت میراث فرهنگی همچنین روستای سهیلی در جزیره قشم را به همراه سه روستای کندوان در آذربایجان شرقی و روستای دره تفی در کردستان روستای قلعه بالا در سمنان به عنوان روستای برتر گردشگری سبز معرفی کرد.

در این بخش مهدی صدری دهیار روستای کندوان (آذربایجان شرقی) و محمد هوشمند دهیار روستای دره تفی (کردستان) و محمود عجمی دهیار روستای قلعه بالا (سمنان) دهیارانی بودند که از آنها تقدیر شد.

روستای سهیلی قشم   لوح تقدیر روستای سهیلی به عبدالمجیدصلغی سهیلی عضو شورای اسلامی روستای سهیلی و رییس شورای اسلامی بخش حرا در جزیره قشم اهدا شد.

  در این مراسم همچنین از دو کتاب راهنمایان گردشگری و سرمایه گذاری سبز با رویکرد شعار سال سازمان جهانی گردشگری، گردآوری شده توسط مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سهیلی» قشم روستای برتر گردشگری سبز کشور شد

«سهیلی» قشم روستای برتر گردشگری سبز کشور شد