مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-17بين الملل

اهداف عملیات طوفان الاقصی از زبان دبیرکل گردان های سید الشهدای عراق


دبیرکل گردان های سید الشهدای عراق تأکید کرد که آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی به روند عادی سازی روابط با این رژیم پایان داد.

- دبیرکل گردان های سید الشهدای عراق تأکید کرد که آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی به روند عادی سازی روابط با این رژیم پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری المعلومه، ابوالاء الولایی، دبیرکل گردان های سید الشهدا عراق گفت: اهداف مورد نظر از عملیات طوفان الاقصی این موارد هستند: پایان محاصره غزه و تشکیل کشور مستقل فلسطین، پایان شهرک سازی و مصادره اراضی فلسطینی، توقف طرح عادی سازی روابط و وادار کردن طرف های سازش گر به تفکر جدی در مفید بودن کارشان، آزادسازی تمام اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی و بازسازی غزه و جبران خسارت های وارد شده به ساکنانش.

این اهداف به زودی محقق خواهند شد.

برای یازدهمین روز متوالی، تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه نیز با بمباران شدید جنگنده ها، قایق های جنگی و توپخانه و هدف قرار دادن خانه ها، برج ها و ساختمان های مسکونی ادامه دارد، در حالی که 64 درصد قربانیان این تجاوزات را کودکان و زنان تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداف عملیات طوفان الاقصی از زبان دبیرکل گردان های سید الشهدای عراق

اهداف عملیات طوفان الاقصی از زبان دبیرکل گردان های سید الشهدای عراق