مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 09:302023-10-13سياسي

نماینده مجلس: نشست فوق العاده «OIC» برای حمایت از فلسطین برگزار شود


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به حمایت غرب از رژیم صهیونیستی است، گفت: سازمان همکاری کشورهای اسلامی(OIC) باید نشستی را به منظور حمایت بیشتر از مردم مظلوم فلسطین برگزار کند.

- فدا حسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به کشتار مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی گفت: عملیات پیچیده و غافل گیرانه ای را که حماس شروع کرده، نشان داد که ملت های اسلامی با خودباوری می توانند کارهای بزرگی را انجام دهند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در سال های گذشته از یک سو به تجهیز ارتش خود پرداخته و از سوی دیگر قدرت پوشالی ارتش خود را در بوق و کرنا کرده، اما هم نیروهای فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی، پوشالی بودن قدرت ارتش این رژیم را بر همگان نمایان ساختند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: طبق بررسی های انجام شده مشخص شده که عملیات طوفان الاقصی در همین مدت کوتاه تأثیرات مثبت خود را بر جوامع اسلامی گذاشته و باعث تقویت خودباوری در این کشورها شده است.

مالکی خاطرنشان کرد: علاوه بر این آن دسته از کشورهای اسلامی که به دنبال عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی بودند، با مشاهده عملیات طوفان الاقصی به این نتیجه رسیدند که برقراری ارتباط با رژیم ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: نشست فوق العاده «OIC» برای حمایت از فلسطین برگزار شود

نماینده مجلس: نشست فوق العاده «OIC» برای حمایت از فلسطین برگزار شود