مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 19:202023-10-04سياسي

شفافیت یکی از شاخص های حکمرانی مطلوب است


رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان این که شفافیت یکی از شاخص های حکمرانی مطلوب است، اظهار کرد: در آینده بسیار نزدیک استفاده از هوش مصنوعی به شفافیت بالا منجر می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان این که شفافیت یکی از شاخص های حکمرانی مطلوب است، اظهار کرد: در آینده بسیار نزدیک استفاده از هوش مصنوعی به شفافیت بالا منجر می شود.

علیرضا منادی، چهارشنبه، 12مهرماه، در افتتاحیه بیست و یکمین همایش ملی و سومین همایش بین المللی حسابداری که در دانشگاه آزاد واحد تبریز برگزار شد، گفت: جمله ای با عنوان حیف و میل در ایران وجود دارد اما کسی که تقوا داشته باشد میل نمی کند و نظم و انضباط یک سیستم را بهم نمی ریزد.

وی با بیان این که بهره وری در کشور ما بسیار پایین است، افزود: سیستم اداری کشور مدت زمان بهره وری را 20دقیقه اعلام کرده یعنی شش میلیون کارمند روزانه متوسط 20دقیقه کار می کنند که این حیف است.

منادی با اشاره به این که در بحث تاب آوری اگر بهره وری بالا باشد به تبع جامعه و اقتصاد تاب آورتر خواهند شد، ادامه داد: با افزایش کیفیت آموزشی حسابداران توانمندی پرورش خواهند شد و جامعه می تواند به سر منزل مقصود برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت یکی از شاخص های حکمرانی مطلوب است

شفافیت یکی از شاخص های حکمرانی مطلوب است