مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 16:502023-10-10ورزشي

ناهید کیانی به دیدار نهایی صعود کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه مسابقات روز نخست از گرندپری تائویان در چین، ناهید کیانی امروز (سه شنبه، 18 مهرماه) در مرحله نیمه نهایی برایر «تاتیانا مینینا» از روسیه دارنده نشان نقره المپیک 2 بر یک صاحب برتری شد و به فینال وزن 57- کیلوگرم صعود کرد.

- نماینده وزن 57- کیلوگرم تیم ملی تکواندو بانوان ایران با برتری مقابل نایب قهرمان المپیک از روسیه به دیدار نهایی راه یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه مسابقات روز نخست از گرندپری تائویان در چین، ناهید کیانی امروز (سه شنبه، 18 مهرماه) در مرحله نیمه نهایی برایر تاتیانا مینینا از روسیه دارنده نشان نقره المپیک 2 بر یک صاحب برتری شد و به فینال وزن 57- کیلوگرم صعود کرد.

وی در مبارزه نهایی باید با اسکایلر از کانادا مبارزه می کند.

وی پس از یک دور استراحت، فیث دایلون از آمریکا را 2 بر یک و چیا لینگ لو دارنده مدال برنز المپیک، 2 مدال، 2 نقره جهان و نقره بازی های آسیایی از چین تایپه را با همین نتیجه از پیش رو برداشت و راهی نیمه نهایی شد.

در مسابقات امروز و در وزن 58- کیلوگرم مهدی حاجی موسایی بعد از برتری مقابل شریف سلیم از مجارستان، مقابل تائه جون پارک از کره جنوبی باخت و حذف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناهید کیانی به دیدار نهایی صعود کرد

ناهید کیانی به دیدار نهایی صعود کرد