مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 16:402023-10-02سياسي

نخبگان دیجیتال مجاهدین جنگ نرم/ پیشرفت کشور در گرو اعتماد به جوانان


جانشین فرمانده سپاه نینوا نخبگان دیجیتال را قدرت برتر فضای مجازی دانست و گفت: همانطور که در دفاع مقدس با اعتماد به جوانان پیروز میدان بودیم باز هم باید عرصه را در اختیار نسل جوان بگذاریم.

- ایسنا/گلستان جانشین فرمانده سپاه نینوا نخبگان دیجیتال را قدرت برتر فضای مجازی دانست و گفت: همانطور که در دفاع مقدس با اعتماد به جوانان پیروز میدان بودیم باز هم باید عرصه را در اختیار نسل جوان بگذاریم.

سردار سیدموسی حسینی 10 مهر در آیین اختتامیه پنجمین رویداد دیجیتال بسیج گلستان با تبریک هفته وحدت با اشاره به اینکه شما تلاشگران و کنشگران مجازی، مجاهدان فی سبیل الله در فضای مجازی هستید، اظهار کرد: در وهله اول باید با کسب سواد رسانه ای سره را از ناسره تشخیص داد و در وهله دوم باید به تربیت دینی در لایه های مختلف دینی بپردازیم تا جوانان ما اسلام را به خوبی شناخته و با تاریخ کشور قبل و بعد از ایران اسلامی آشنا شوند.

وی با بیان اینکه دشمنان در فضای مجازی به دنبال وارونه جلوه دادن حقایق و تزریق اطلاعات غلط به جوانان است، گفت: همانطور که در طول تاریخ همواره قهرمانانی از کشور ایران عزیز بودند و دشمن را به زانو درآوردند، ما نیز باید دشمن و حربه های او را به خوبی بشناسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان دیجیتال مجاهدین جنگ نرم/ پیشرفت کشور در گرو اعتماد به جوانان

نخبگان دیجیتال مجاهدین جنگ نرم/ پیشرفت کشور در گرو اعتماد به جوانان