مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 23:352023-09-26بين الملل

پنتاگون: تعطیلی دولت آمریکا به نفع ایران، چین و روسیه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «سابرینا سینگ» (Saina Singh) سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) امروز سه شنبه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی اِن اِن گفت که تعطیلی دولت کشورش به آمادگی نظامی آسیب رسانده و «تأثیر عظیم و عمیقی در سراسر جهان خواهد داشت».

- با نزدیک شدن به موعد تعطیلی دولت بایدن ، سخنگوی پنتاگون امروز اعلام کرد: تعطیلی دولت آمریکا به نفع ایران، چین و روسیه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو،  سابرینا سینگ (Saina Singh) سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) امروز سه شنبه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی اِن اِن گفت که تعطیلی دولت کشورش به آمادگی نظامی آسیب رسانده و تأثیر عظیم و عمیقی در سراسر جهان خواهد داشت .

با نزدیک شدن به موعد تعطیلی دولت آمریکا، سخنگوی وزارت دفاع این کشور اضافه کرد که با نزدیک شدن به تعطیلی دولت، بیش از 1 میلیون نفر از پرسنل نظامی و کارمندان غیرنظامی در مرخصی، در معرض خطر بدون دستمزد بودن -در طول دوره تعطیلی- قرار می گیرند.

سابرینا سینگ اضافه کرد که تعطیلی دولت آمریکا پیامی خطرناک برای دشمنان واشنگتن خواهد داشت.

این مقام نظامی آمریکا افزود: اگر دولت ایالات متحده تعطیل شود، چین، روسیه، کره شمالی، ایران (که تعطیل نمی شوند) - این ها کشور هایی هستند که تعطیل نمی شوند و به عملیات های خود ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنتاگون: تعطیلی دولت آمریکا به نفع ایران، چین و روسیه است

پنتاگون: تعطیلی دولت آمریکا به نفع ایران، چین و روسیه است