مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 11:452023-10-11فرهنگي

تجلیل از اسماعیل محرابی در «سنگلج» و درخواست برای بازپس گیری یک زمین


در سالروز تأسیس تماشاخانه سنگلج از اسماعیل محرابی که یکی از پرکارترین بازیگران سال های آغاز به کار این تماشاخانه محسوب می شود، تجلیل شد.

- تجلیل از اسماعیل محرابی در سنگلج و درخواست برای بازپس گیری یک زمین در سالروز تأسیس تماشاخانه سنگلج از اسماعیل محرابی که یکی از پرکارترین بازیگران سال های آغاز به کار این تماشاخانه محسوب می شود، تجلیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، روز 18 مهرماه تماشاخانه سنگلج میزبان جمعی از هنرمندان پیشکسوت تئاتر بود که به پاس این روز و به یاد سال های آغازین فعالیت این تماشاخانه گرد هم آمدند تا از همکار دیرینه خود که بیشترین بازی را در صحنه سنگلج داشته است، تقدیر کنند.

اکبر زنجان پور، ایرج راد، سعید پورصمیمی، هادی مرزبان، قطب الدین صادقی، داوود فتحعلی بیگی، علی ایزدی (مدیر طرح و برنامه اداره کل هنرهای نمایشی)، هادی عامل، شهرام زرگر و جمعی از مدیران اداره کل هنرهای نمایشی از جمله میهمانان این مراسم بودند.

پریسا مقتدی، مدیر تماشاخانه سنگلج در آغاز این مراسم ضمن خیرمقدم به حاضران، با تسلیت برای درگذشت دو هنرمند سرشناس تئاتر فردوس کاویانی و آتیلا پسیانی گفت: از 18 مهر 1344 تا امروز 18 مهر 1402 این تماشاخانه به یمن حضور شما عزیزان پرافتخار فعالیت خود را آغاز و ادامه داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از اسماعیل محرابی در «سنگلج» و درخواست برای بازپس گیری یک زمین

تجلیل از اسماعیل محرابی در «سنگلج» و درخواست برای بازپس گیری یک زمین