مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 22:052023-10-05بين الملل

نگرانی مقامات آمریکایی از توقف کمک های مالی این کشور به اوکراین


منابعی در دولت بایدن به سی ان ان اطلاع داده اند که مقامات ارشد کاخ سفید به طور مخفیانه اعتراف کرده اند که توقف ارائه کمک های مالی از سوی آمریکا به اوکراین باعث به وجود آمدن مشکلاتی جدی برای نیروهای اوکراینی در میدان نبرد خواهد شد.

- منابعی در دولت بایدن به سی ان ان اطلاع داده اند که مقامات ارشد کاخ سفید به طور مخفیانه اعتراف کرده اند که توقف ارائه کمک های مالی از سوی آمریکا به اوکراین باعث به وجود آمدن مشکلاتی جدی برای نیروهای اوکراینی در میدان نبرد خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کنگره آمریکا در اوایل هفته جاری در بودجه موقت لحظه آخری برای جلوگیری از تعطیلی دولت هرگونه ارائه هرگونه کمک به اوکراین را حذف کرده است.

حال قانون گذاران تا تاریخ 17 نوامبر فرصت دارند که بودجه بلندمدتی را به تصویب برسانند و شماری از جمهوری خواهان بر عدم ارسال پول های بیشتر مالیات دهندگان آمریکایی به کی یف تاکید دارند.

مقامات ارشد آمریکایی از کنگره خواسته اند تا فورا ارسال منابع مالی بیشتر به اوکراین را به تایید برساند و به طور مداوم در رابطه با خطرات توقف ارائه کمک های مالی به کی یف هشدار داده اند.

سی ان ان گزارش داد با اینکه مقامات آمریکایی به شکل عمومی می گویند که باور دارند اکثریت آمریکایی های از تداوم حمایت ها به اوکراین حمایت می کنند، به طور مخفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی مقامات آمریکایی از توقف کمک های مالی این کشور به اوکراین

نگرانی مقامات آمریکایی از توقف کمک های مالی این کشور به اوکراین