مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 22:102023-10-05فرهنگي

برگزاری گردهمایی سینمایی با حضور اکبر عبدی ، رضا ایرانمنش و سخنرانی دو مقام


سکانس پایانی جشن مهر سینمای ایران با حضور هنرمندانی چون اکبر عبدی،مرضبه برومند، رضا ایرانمنش و سخنرانی رییس سازمان سینمایی و وزیر ارشاد برپا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین اختتامیه دومین جشن ملی مهر سینمای ایران عصر امروز(13 مهرماه) در تالار ایوان شمس برگزار شد.

در این مراسم طبق اعلام روابط عمومی این برنامه، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی علی اوسیوند، مرضیه برومند، اکبر عبدی، رضا ایرانمنش، پرویز شیخ طادی، هوشنگ توکلی، محمدرضا شرف الدین و جمعی از هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر حضور داشتند.

حسن سلطانی مجری رسانه ملی اجرای این مراسم را برعهده داشت.

دومین جشن مهر سینمای ایران، امسال از 26 شهریور به همت سازمان سینمایی کشور با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با شعار اخلاق، آگاهی و امید آغاز به کار کرد و در یک بازه زمانی 15 روزه به میزبانی تمامی استان های کشور برگزار شد.

در این مراسم و در بخش تجلیل از هنرمندان برگزیده استانی، لوح تقدیر و تندیس بخش ملی دومین دوره جشن مهر سینمای ایران، به همراه هدیه نقدی به قربانعلی طاهرفر کارگردان از استان آذربایجان شرقی، بیژن رحمتی فیلمساز از استان آذربایجان غربی، فرهاد قائمیان بازیگر از استان اردبیل، اردلان محمدی فیلمساز از استان اصفهان، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری گردهمایی سینمایی با حضور اکبر عبدی ، رضا ایرانمنش و سخنرانی دو مقام

برگزاری گردهمایی سینمایی با حضور اکبر عبدی ، رضا ایرانمنش و سخنرانی دو مقام