مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 11:202023-10-10سياسي

منظور: جمع آوری گاز فلر راحت نیست/ شریعتی: جمع آوری این گازها ضرورت کشور است


در شرایطی رییس سازمان برنامه و بودجه جمع آوری گازهای فلر را نیازمند سرمایه گذاری زیادی دانست که یک عضو کمیسیون تلفیق گفت: طبق اعلام وزارت نفت کل گازهای فلر تا سال 1404 قرار است جمع آوری شود که این یک ضرورت برای کشور است.

- منظور: جمع آوری گاز فلر راحت نیست/ شریعتی: جمع آوری این گازها ضرورت کشور است در شرایطی رییس سازمان برنامه و بودجه جمع آوری گازهای فلر را نیازمند سرمایه گذاری زیادی دانست که یک عضو کمیسیون تلفیق گفت: طبق اعلام وزارت نفت کل گازهای فلر تا سال 1404 قرار است جمع آوری شود که این یک ضرورت برای کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس و در جریان ادامه بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه، بندی از لایحه برنامه درباره جمع آوری گازهای فلر مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

در جریان بررسی این بند، داوود منظور رییس سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: 70 تا 80 سال است که در کشور گاز فلر تولید می شود و تاسیسات نفتی و گاز ما گاز فلر تولید می کنند حالا ما می خواهیم همه کارهای خوب دنیا را ظرف پنج سال انجام دهیم.

وی اضافه کرد: ما روزانه 40 میلیون مترمکعب گاز فلر داریم، در این ماده آمده که اگر گاز فلر جمع نشود 75 درصد قیمت صادرات جریمه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منظور: جمع آوری گاز فلر راحت نیست/ شریعتی: جمع آوری این گازها ضرورت کشور است

منظور: جمع آوری گاز فلر راحت نیست/ شریعتی: جمع آوری این گازها ضرورت کشور است