مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-21سياسي

سوگیری هیات های اجرایی له یا علیه نامزدهای انتخاباتی خط قرمز ما است


استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که هر گونه سوگیری احتمالی هیات های اجرایی له یا علیه نامزدها در انتخابات پیش رو خط قرمز ما است، گفت: در برخورد با این موضوع به هیچ وجه اغماض نمی کنیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که هر گونه سوگیری احتمالی هیات های اجرایی له یا علیه نامزدها در انتخابات پیش رو خط قرمز ما است، گفت: در برخورد با این موضوع به هیچ وجه اغماض نمی کنیم.

عابدین خرّم صبح روز شنبه، 29 مهرماه در نشست رییس ستاد انتخابات و معاون سیاسی وزیر کشور با فرمانداران و بخشداران مستقل آذربایجان شرقی، با بیان این که این روزها دل های ما به دلیل جنایات صهیونیست ها در فلسطین عزیز داغدار است، افزود: خودمان را برای انتخاباتی که وزیر محترم کشور از چهار ماه قبل ابلاغ کرده اند، به شکل رقابتی، امن و سالم با مشارکت حداکثری آماده کرده ایم.

وی با بیان این که آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات اسفند ماه در استان وجود دارد، اضافه کرد: به دلیل آمادگی هیات های اجرایی و نظارت و فرمانداران و بخشداران مستقل و ساختارهای پشتیبانی، هیچ نگرانی نداریم و تا امروز 70 درصد اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات در این خطه انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوگیری هیات های اجرایی له یا علیه نامزدهای انتخاباتی خط قرمز ما است

سوگیری هیات های اجرایی له یا علیه نامزدهای انتخاباتی خط قرمز ما است